Sunday, February 3, 2008

Ghana 2-Nigeria 1

Okay, una know say I no know too much about football, but I go just write wetin my eye see. Na so football start, everybody just dey play, i just dey happy. Na so, we come get penalty, we come score, na Yakubu score the thing. Ehen, na so, we dey play, dey win dey go, until dat Essien man come equalize and na second remain oh for the half time, dat one come finish. We come enter second half, those Ghanians dey wild oh, see as dem just dey struggle, dey push, dey pull, all sorts, until one of dem come carry red card. Na so, i just dey happy, I think say na win be dat oh, ehen. But the Ghanians dem, one juju spirit just enter dem, na so dem just dey attack anyhow, so tey dem come shook hand for dat small boy eye, Obi Mikeal. Na so, oh, dem just dey vex anyhow, one Agogo man, dat man, just be like bulldozer,if you see im head alone, you go fear. Na so, the man just dey worry our goalkeeper anyhow, im worry dem so tey im come score im own, I say the juju spirit wey enter am ehn! Anyway, na so match dey go, Nigeria try oh! haba! dat Odimigwe, plus Yakubu, plus Taye, plus Shittu, infact all of dem try but dem no get the kain spirit wey enter those Ghanian boys dem. Anyway, na so our boys try well well, remain small self, dem for score. Anyway, na so match finish oh, i pity our boys sha, anyway, as everybody always dey get man of the match, the person wey make me laugh tire na dat our goal keeper,Ejide, the guy try no be small, dey fly left right and center, dey shout anyhow, I like am, na im get the kain juju spirit wey dem Ghana boys get.

Una do well.

5 comments:

Edirin said...

they played that match like dogs, too rough and the stupid referee cud not do anything

im livid

miss hotbody said...

This na one kain g8t idea, say make u dey blog for english. I beg, keep am up

SOLOMONSYDELLE said...

ah, fresh and fab, e ni suru! calm down oh! make you no vex so tey you dey curse the Ghanian brethren nah!

haba! But, no lie, I understand the anger. I was so disappointed by the outcome. I am avoiding my Ghanian relatives and friends. Can't handle the shame. lol!

Edirin said...

abeg my brother no vex, the thing pain me.....

Wordsbody said...

I no fit chop after dat match.

No make we no curse Ghana. Ghanaians are our brothers & sisters, football aside.